دنیای وارونه

دنیای وارونه
پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ق.ظ

حرف دلم

یه حسی  دارم مثل حس پوچی شادی وغم های زود گذری که هر لحظه به لحظه که میگزره گردی خستگی کل وجودمو میگره خستم ازتمام شادی وغم ها دلم یه فریاد عمیق واز ته دل میخواد...



نوشته شده توسط khanom x ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دنیای وارونه

دنیای وارونه

آخرین مطالب

حرف دلم

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ق.ظ

یه حسی  دارم مثل حس پوچی شادی وغم های زود گذری که هر لحظه به لحظه که میگزره گردی خستگی کل وجودمو میگره خستم ازتمام شادی وغم ها دلم یه فریاد عمیق واز ته دل میخواد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۴
khanom x ...

نظرات  (۲)

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
^__^
عجب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی